پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:15 - 1400/08/18

امیدواری کارگران هپکو به آینده/ استاندار جدید وعده داد همه چیز درست می‌شود

کارگر آنلاین | کارگران هپکو با وعده‌های استاندار جدید استان مرکزی به آینده شغلی خود امیدوار شدند.

کارگران هپکو اراک ماه‌ها و بلکه سالهاست از عدم توجه به تولید ملی و واردات بی‌رویه ماشین آلات سنگین معدنی انتقاد دارند؛ وارداتی که موجب شده چرخ‌های تولید در هپکو لنگ بزند و هرگز تولید در این مجتمع عظیم صنعتی رونق نگیرد.

حالا به نظر می‌رسد اوضاع می‌تواند تغییر کند؛ در روزهای گذشته، فرزاد مخلص‌الائمه (استاندار مرکزی) درجریان بازدید از شرکت هپکو گفت: مصمم هستیم مشکلات این واحد بزرگ صنعتی را با کمک مجموعه مدیریتی هپکو، وزیر کار، وزارت صمت و مدیران استان و نمایندگان مجلس برطرف کنیم.

وی گفت: این واحد تولیدی که در سال‌های گذشته از رونق و شکوفایی بی‌بدیلی برخوردار بود، اکنون به نماد ناکارآمدی توسعه صنعتی در استان مرکزی تبدیل شده است.

  • مخلص‌الائمه اظهار کرد: کارخانه هپکو اراک علاوه بر مشکلات ناشی از مدیریت خسارت بار گذشته، اکنون در چنبره رانت‌خواران واردکننده ماشین‌آلات راه‌سازی گرفتار شده است.
  • وی ادامه داد: احیا و ساماندهی واحد تولیدی هپکو از تاکیدات رئیس‌جمهوری و از ماموریت‌هایی است که به بنده محول شده و به همین دلیل بلافاصله بعد از آئین معارفه به این واحد تولیدی آمدم و انشاءالله مشکلات این واحد را با مدیران و کارکنان مورد بررسی قرار می‌دهیم.

حالا کارگران هپکو می‌گویند: این صحبت‌ها و وعده‌ها را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک تمام مشکلات حل شود؛ انتظار داریم قراردادهای ساخت جدید با این مجموعه منعقد شود و کار روی غلتک بیفتد؛ اگر تولید رونق بگیرد، معیشت کارگران و امید آن‌ها به آینده به خودی خود بهبود می‌یابد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین